Wednesday, January 12, 2011

Drama Sakti Delima Disambung...


en3 laju2...hehehe
zas...zas...zas....


td ternampak tajuk kt dashboard pasal "Drama Sakti Delima Ditayang Semula April 2011" kt blog yusufultraman.com

owh..lain plak citenyer...
pas dah stop ari tu nk kasi sambung plak dah...macam2 la diorang nih...
suka ati jek main tutup bukak...huhuhu

pihak LPF dah kasi lulus itu cerita...
2 pasal nk sambung balik...

pasni sure ramai nk tgk apa la rupe citenyer sampai kene STOP kan3...hehehe
aku pon xsempat tengok lagi rupe cite yg ni...


4 budak comey:

|| NaFiRaa || said...

haah lah~ terkejut plak baca berita tuh.. kenapa ek?? bukan ke sebelom tanyang semua citer kena tapis dulu?? ke skrg dh tukar.. muehehehe :P

aku la... said...

aku tgok dah citer ni episod 2 hari tu...cam lawak la pulak..asyik nak gelak je dengar cara depa cakap..kunun2 nak guna dialek melayu lama..tapi ada gakla terlepas bahasa pasar..ekekekek..apapun ok la mencuba..
"bahasa menggambarkan bansa"

ultraman_88 said...

xlulus lagi tu..tv3 bru serah kat LPFM..hehe..tp tula heran plk..cita indon senang2 je leh tayang

E.d.Y said...

cite apa tu?