Monday, March 21, 2011

Air Buah @ Keramat

gara2 tgk blog2 org...pastu org cite pasal air buah...teringin la plak...hehe
msg ikram tanya aci ke p kedai air buah...
nasib ikram balik awal..dapat la p..hehe
kedai yg dituju adalah di keramat...ikram kata kedai ni femes...
aku ngikut ajer..asal dapat kan...
punya la ssh nk carik parking...2 3 kali gak pusing kawasan tuh...baru dpt parking..

ni la kawasan dalam kedai tuh...
aku xtau apa nama kedai nih...
pernah mai sini dalam 4 tahun yg lepas..time tu ngah cintan cintun lagik..hehe
sampai2 sini aku order milo ais...marah ikram..pasal dia penat bawak kedai air buah order milo plak...hehehe

dania yg sedang pelik melihat org sekeliling yg sangat ramai dan bermacam2...
abaikan en.yb yg bz tuh...

air buah dah sampai...kali ni aku xorder air milo dah...hehehe
order carrot susus (utk aku) ngan air lai (ikram punya)...dania share jek..hehe

malas makan berat2...order kopok lekor jek utk santapan malam...hehe

kang layan kepok jek lapo plak...
so, order la sate wat menu tambahan...

en.ikram yg kelapan order nasi ayam...

korang tau budak kecik sebelah dania tu tetiba mai ngorat dania depan aku...
dania dok tengok jek ayah dia mintak belas...sbb dak tu saiko...menakutkan dania...
tengok ayah sambil anak mata tengok dak laki tuh...
aku agak umor dia dalam 5 tahun...
yg xtahannyer dak laki tu leh ajak anak aku kawen depan aku plak...berani sungguh dia melamar anak dara ai...babab kang...
haisshhh...gini ke zaman akan datang???
main ajak kawen depan mak pak..huhuhu
nasib budak lagi..kalo x mmg aku dah reject...muahaha...
pastu marah2 dania paksa makan...kawan tu ngah seram ngan ke'saiko'an...lagi dia gertak2...huhu
katanya namanyer syakir...
teringat cite begitukah cinta... :p


PROMOSI TUNGKU MODEN...meh klik SINI or gambar bawah...

15 budak comey:

cik dah ganu kiter said...

nnt dtgla trg plk...air buah gelas besar...nak yg plg besar sebesar jug...

kecik2 dah pandai ngorat yek...

sHi Ma said...

mmg kat area tu susah nak parking, sabau jelah.. tp kedai tu mmg femes...

Kancilbiru said...

woh kicik2 sudah gatal yer dik..hahaa..

laku anak hang ni..kecik2 pun dah ada org nak masuk minang...hehehe

Unknown said...

cik dah ganu kiter :
haa...nnti sampai ganu...cik dah banje air buah gelas besar tu eh...

sHi Ma :
tu la..nyaris2 balik gitu jek...huhu

Kancilbiru :
huhu..tu la..berani sungguh dak tuh...
berkenan ngan dania tuh...

eija_sweetmama said...

wah nak minum air buah smpai ke keramat..
mcm mane rasa air buah lai tu ek..x pernah lagi order air buah lai..ehhee..

tgk pic makanan kat sini sumenya sedap..
almaklumla ibu mengandung tgk pic makanan sumenya sedap..huhu

army4war said...

hahaha ni ke budak yg ko citer tue.. leh bayang dia ajak dania kawen cam ne.. kakkakaa

ardinihumaira said...

nyum3 :D

|| NaFiRaa || said...

isk3~ budak2 zaman skrg..kecik2 dh pandai mengorat dah.. mana dia belajar entah!!!

Unknown said...

EiJa ZaQuaN :
hehe..tu la..ibu mengandung ni sume mende dia nk makan...

army4war :
ni la budaknyer...aku amik gambar cover2 riso mak dia perasan kang..hehe

ardinihumaira :
nyum3 :D

|| NaFiRaa || :
skang ni budak2 lg advance kan...huhu

NM02 said...

kedai ni kat depan bus stand pasar keramat tu eh... yang femes nasi ayam tu kan???

~izan~ said...

time aku baca link kt twitter ko tu,aku ingat air buah keramat tu keramat mcm misteri tu haha..rupa2nya kt keramat.adeh...tahyul btol otak aku ni hehe

Anonymous said...

nampak cam best jek.. siap ade keropok n sate.. yummy...

miezaniera said...

huhuhu besornye gelas air buah..abih ke minum tu? sggh berani budak tu..seb baik ensem kan et hehehe

iera said...

hahaha..kecik2 dah ade org lamar..dania..oh dania..

Sarah Syazwani said...

mak bapak budak tu x perasan ke ank dia buat ape...kalo suri dah cabut lari..tp mmg saiko btl la..