Tuesday, March 8, 2011

Mimpikan Macarons


beberapa ari lepas mimpikam macarons...
dan aku tercarik2 mana nk dapat macarons nih...
sini aku jumpa resepi macarons dari madam Annie
kalo korang ada masa lebih n rajin nk try wat nih...jgn lupe POS kat aku sket yer...hehe

Macaroons Recipe


tak pon tgk kt link sini yer...hehe

9 budak comey:

~izan~ said...

ha,yg ni,apa kata ko buat,ko pos kat aku hehe...

ardinihumaira said...

cedapnya macaroonsss... teringin nak wat sendiri :D

mamaqari said...

x pernah rasa lg macarons ni...tp dgr org duk cita pasal ni jer...sedap eh?

mamaqari said...
This comment has been removed by the author.
Zaidah said...

macam mana rasa kuih tu....tak pernah nampak n cuba....

A.s.t.i.n.a said...

hubby eT, sile pegi beliiii...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kena try dulu baru cuba buat.kot tak sama :p

aku pun blom try lagi.

Izan Ishak said...

tempah lah kat cikmin.com...
ramai org dah order ngan dia....

Anonymous said...

Fantastic website. Lots of useful information here.
I am sending it to some pals ans also sharing in delicious.
And certainly, thank you to your effort!

Here is my web site - how To get rid of stretch marks