Tuesday, March 8, 2011

Akhirnyer...Header baru Dirasmikan... :)

yuhuu...korang suume...heeee
nampak x header a.k.a kepala blog ai yg baru tuh...cantik x??
ni pon berkurun lama baru dapat sbb aku yg banyak songeh...hehehe...sori yer puan.eliss...
peluang hanya 3x sahaja...kalo byk kali senang cite kan...ari2 aku soh tukar kepala blog aku...ngeh3....

ni 1st draft yg eliss wat...sbb aku mintak letak kepala aku seketol...
dan nak tema purple + pink....
tengok dah jadi kaler maroon pon ada...cantik gak...xper...aku ada lg 2x can nk demand....hehe

peminat ungu kan...mesti nk test purple plak..cane rupe...
1st draft ditukar kepada ini plak...masih fasa pertama... :)
siap tanya ikram lagi cun ke x...
bese la org laki kan...mana nk komen lebih2 nih...dia cun jek sume...huhu

aku test nasib mintak eliss tukar purple plak...
tgk2...cam malap la plak kaler nih...muhahaha...dasarrr...

pastu aku mintak kaler pink plak...mana la tau lg cun pada purple tu kan...
mmg cantik...nampak feminin sangat...
tp kawan2 kata yg 1st pon cantik gak...urmmm dah berbelah bagi la plak rasa...
draft ni eliss bg pada 28 feb lepas...punya lama aku peram...hehe
xper...ada sekali lg can nak mengada2 a.k.a bermanja2 ngan eliss...hehe
sementara org nk layan ni kan.. :)

last2...pagi td aku yg hampir lupe kan pasal header nih baru teringat kt eliss...
hehe...last2 aku mintak tema hitam+putih jek...
yg aku rasa xsenak mata nk memandang kot kan...maka hasilnyer adalah seperti di atas....
cun x korang???lama aku fikir nk tema apa...sbb aku sendiri pon xtau nak cane benarnyer...hehehe

kalo harapkan aku yg sangat kreatip dan inovatip nih ntah xder rupe langsung.. :p
org memberi...kite merasa...tp eliss mmg best wat kan aku header nih...
free tau korang...xbayar sesen pon...korang nak leh mintak ngan dia...
ari tu watermark aku yg cun pon aku mkintak ngan eliss...

disebabkan aku ni 'rajin' edit2 gambar nih...
maka watermark tu aku guna jap jek...hangat2 tahik ayam...
aku lg sng upload terus gambar dari nk tempek watermark sbb malas kan..:p

header ni nasib tempek sekali jek...xyah nk tempek banyak2 kali...hehe...
korang nak gak ker??? meh klik blog eliss... :)
ni watermark aku...rugi kan aku xguna..tp aku ni pemalas nk tempek2 nih...ngeee...

thanx to eliss...yg sabar melayan aku..hehe
korang p la manja2 ngan eliss...sure xnyesal... :)

10 budak comey:

Eliss said...

hahaha..siap ada variasi lagi..ko jgn laa citer kat orang..ko punya spesel..orang lain , 3 kali jer alter :p

Zaidah said...

klu mcam tu mama blehlah tukor bebanyak kali header tu setiap hari...mesti gempak

|| NaFiRaa || said...

cantek2!!! nanti nak gi manja2 ngan elissmie jugak laaa..muahahha

A.s.t.i.n.a said...

dapat guna tiga2 tukar2 ker ekkk?

nabilah_2908 said...

kalau background header tu transparent lagi ok rasanya.. :)

cantik la watermark tu...ada butterfly lagi.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
TRILOGI CINTA

ct N honey said...

cantik senyuman nye....

miezaniera said...

cantik dan menarik..setuju dgn nabilah2908, kalo bg transparent better rasanya ;p

Sarah Syazwani said...

suka yg kaler putih..nice n simple..sesuaila gak ng ko nyer background blog

Faten Rosli said...

waa..ada header baru,, cantik la.. :)

Unknown said...

background putih memang sesuai bila nak berubah angin tukor background.. ;)

kakyong pun baru peluang ubah 3 kali jer.. kalo tempahan berbayar memang buleh 4 kali.. ;)