Friday, March 11, 2011

Rutin baru edisi rempit.. :)

hehe..bermula la kisah kami anak beranak naik moto ramai2...
sejak mambang ijau bertukar wajah ke mambang itam...aku pon dah xdok menonggek dah...:p
ikram pon pepagi kuar p anto dania ngan moto jek...
bukan apa..kt pdg jawa tu pepagi mmg byk kete...
selalu la sangkut kat situ..tu yg dia bersemangat waja nk carik moto yg leh bawak dania...
mambang ijau tu mmg tak sesuai utk dania naik...

smlm tunggu ikram kt opis jek sampai nak amik aku...
sblm dia amik aku...dia p amik dania dulu kt umah pengasuh...
dari menara ke perindu kami anak beranak naik moto..
susunan dania depan (ada raga), ikram (galas bag sandang dia ngan bag baju dania), perut aku (baby dah besau), aku (galas bag sandang aku)...hehe
bayangkan la korang cane kami naik moto tuh...
pak gad sengeh jek nengok kitorang...hahhaha

ni amik gambar diorang berdua jek...kalo aku naik sekali sape nk amik gambar..:p
kalo la balik kampung naik moto camni..agaknyer kene pelangkung ngan mak pak kot eh...


ni plak dak kecik nangis malam tadi nk ikut ayah dia kuar nk potong rambut...
tengok ayah dia dah pakai helmet nk kuar...dia cepat2 amik helmet dia sarung kat kepala...
pastu xdapat ikut..nangis la..pelaga kan...
ibu kata..."jangan nangis..nnti ibu amik gambar kakak yer...senyummm... :)"


korang ada PROMOSI TUNGKU MODEN...meh klik SINI or gambar bawah...

20 budak comey:

A.s.t.i.n.a said...

Ibu wat onar tau kat kite... uwaaaa...


sian yer nak ikut siap pakai helmet..

Anisa Hang Tuah said...

comel je dgn puting diee
:D

~izan~ said...

et,helmet tu yg betul2 kan... ada org suka sgt pakaikan yg mainan tu,padahal bkn selamat pun utk kepala anak,kan?

comey je dia melambai tu...nnt ada adik,merempit dgn adik plak hehe

EiJa ZaQuaN said...

ibu mengandung pun naik moto ke..
eija semenjak preggy ni x pernah dh naik moto..huhu.

AngahSayang2314 said...

tengok dia pakai helmet baru cadang2 nak beli helmet tuk gugurl

ain said...

hu3...berair mate si kecik tu..syian die...:)

iera said...

sian dania..berair2 mata..

Aimaduddin said...

Melawat... jom Join Boling..

kakyong said...

tengok puting dania ni.. teringat puting Anis.. heheheh...

larat lagi eh merempit dgn perut dah sarat.. ;)



Jom join contest Aksi si Cilik Berbasikal

n3 terkini kakyong.com
Andiya Adira si budak kuat nangis
My Wordless Thursday (2)

nabilah_2908 said...

wah...merempit la tiga beranak ni... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MOSQUES AROUND THE WORLD

|| NaFiRaa || said...

kekeke.. comel jek dania ngan helmet tuh.. :)

wahida said...

la...sian dia dah siap pakai helmet, tapi x dpt ikut...

Fieza79 said...

aduhh sarat gak motor tu ditunggangi smpai 3 org tuu..sorang lg dlm perut..hehee..hati2 ye...

ardinihumaira said...

ololoo comelnye berhelmet :)

ieda said...

aloor cumeinya .. anak yg last selalu gituu kemana ayah pergi musti nak ikut .. cam zahrien lah selalu capai helmet bila nampak ayah dia nak kuar .. 1st tanye ayah nak gimana huhuh sedih lak bila ayah x leh bawak ..

miezaniera said...

hehehe..ciannye dania..berair mata nk ikut ayah yer..

Myra Jay said...

Memang sendat ar nek moto cenggitu..:)
Tp leh tahan camtu ok ar..:)

ummidaddy said...

mai lalu dpn akak korg 4 beranak yg tgh nunggang moto ni..msti comel jerrr

Huda said...

cute dania dgn helmet comel tu :)

Sarah Syazwani said...

haha..teringat zaman aku perut boyot pun naik moto..org lain bising tp buat dek je la..malas nk redah jem