Friday, March 25, 2011

New Samsung Galaxy Tab

teruja bila aku tengok kat site engadget nih...
ada samsung galaxy tab yang baru...yg lg slim...
kalo jatuh tuh kompem berderai cam cermin kan...huhu


giler slim...Galaxy Tab 10.1
On top of that, both will be the first Honeycomb tablets to stray from the pure Android 3.0 experience and add what Samsung's taken to calling its TouchWiz UX or TouchWiz 4.0



Galaxy Tab 8.9 and 10.1 hardware

TouchWiz UX

nak cite lebih2 aku xarif bab gadget phone nih...
tp nk tunjuk keterujaan nengok keluaran kali ni yg slim melim tuh...
dah macam2 version ada kan...xterkejar dah yg canggih manggih tuh...

yg dok pakai la ni tebal gak...tp boleh la kan...


PROMOSI TUNGKU MODEN...meh klik SINI or gambar bawah...

9 budak comey:

puanstoberi said...

mmg cunh ah..
ni tablet PC kan?? btul, da tak terkejar da dgn gajet2 IT yg canggih manggih skang ni.
Uhukss

~izan~ said...

aku tgk abg ipar aku pakai menda alah ni ari tu tp yg model mana aku tak tahu sbb aku tak amik port benda2 canggih camni hehe.ko ok kot guna.bekerjaya dan berjaya =D

baincardin said...

tgh tunggu iPad 2. ngehngeh...^_^'

miezaniera said...

skit lagi kuar yg tkde skrin pulak hehehe

iera said...

sungguh canggih..hihihihiii..
semoga bleh la memiliknya suatu hari nnti..

ardinihumaira said...

cun bangat :D

YUL said...

galaxy tab pesaing ipad, haha,. skrg nie kalau tengok betul2 mcm bnyk promosi apple dgn samsung je.

Eliss said...

As salam..

nak bagi hadiah..karang laa aku turun kalo rajin..hehehe

http://www.elissmie.com/2011/03/mari-rapat-mari-lihat-pemenang.html

Redbloodsnow said...

lawa lah! tp tak mampu zie nk membelinya ..sobsobsob :(