Monday, March 7, 2011

Jalan macam siput!!!


no.1 HADIAH
memula nk update hadiah asid dah sampai...
cepat yer sampai...maklum la...1 bandar...hehe

thanx asid...nnti dah siap kain ni aku kasi posing baik punye.. :p


no.2 ANON
aku selalu dapat komen dari en. anonymous yg ntah pape...
tambah2 kalo dia bg wording pelik2..lg la aku xpaham...

sape pandai baca??
tolong translate utk aku leh...apa en.anon ni cakap...uhuhu


no.3 SIPUT
hehe..ari ni aku jadi siput sedut...
act...dari kelmarin aku dah jadi siput...jalan leh kire pasir bape butir..:p
sekian... :)

9 budak comey:

|| NaFiRaa || said...

nape jadik siput??? x larat nak jalan atau monday blues~ :)

eMMe said...

selalu kalo selain bahasa Inggeris mmg mE abaikan la..tak kuasa nak layan...pikir Spam je...hehehe....

mekchu said...

dah 35 weeks? wow.. cepatnya masa berlalu.. rasa baru je 20+.. hehehhee..

itu peminat siam ajak pi vacation la tuh...

A.s.t.i.n.a said...

kah kahkah eT apelahhh anon tu ckp.. saya sgt ingin tau.. meh translate.

nabilah_2908 said...

abaikan je si anon tu..

tu semua spam... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
NASI GORENG SABAR

Unknown said...

haah la, kenapa jadi siput? tak larat berjalan??

miezaniera said...

nape siput sedut..apa yg disedut? hehe

Unknown said...

spam..

tahniahlah ek ko menang hadiah..

nanti buat baju ye.. :)

athirahassin said...

sama la kita... slalu sgt dpt komen anon yg tunggang terbalik centu komen nya....