Monday, March 7, 2011

Penghormatan Terakhir...

smlm pas ikram balik keje petang...
dengan berusaha dia membersihkan mambang ijau tuh...
yer la nk bg kat orang...kasi baek punya jaga la kan...

sempat la si kecik bergambar jap ngan mambang ijau ayah...
ari ni plak...aku naik mambang ijau mai opis...percaya la...
ikram pon dah 18juta kali tanya kompem ke nak naik moto nih...
yer la ngan perut dah nk masuk 9 bulan pon sebok nak naik moto..muhahaha

bukan apa..sian baby xsempat naik..hehe (aci x alasan aku.. :p)
ari ni jugak tuan baru dia nk amik motor ni...
ptg kang kata ikram nak amik moto baru yg dah book sabtu lepas kt kedai...
dan moto itu xlain xbukan adalah EX5 jugaaa....
senang nk bawak anak2 jalan2..pusing2 makan angin dipetang hari kan... :)
masuk ladan gpon boleh...kt shah alam ni ada ladang ker? :p


7 budak comey:

A.s.t.i.n.a said...

ala eT.. apsal tak upload pic naik tuu.. herher

miezaniera said...

semoga mambang hijau berbahagia bersama tuan baru ;D

e.l.i.s.s.m.i.e said...

my hubby pulak nak beli motor ala2 mambang hijau tu ..bestnya kalo naik motor besau kan..hehehe

|| NaFiRaa || said...

nasib sempat naik..kalo x mesti air liur bb meleleh sebab x dapat naik mambang ijau tuh..muehehehe

rATu kEBaYA said...

mambang hijau hanya tinggal kenangan..

Sarah Syazwani said...

kalo ko bwk moto tu lg hebattt..hahaha

ardinihumaira said...

hik3...
nakal ye panggil mambang hijau