Saturday, March 26, 2011

Nuffnang vs Youthsays


selamat hujung minggu sume...
nak cite baru2 ni aku dapat cek dari nuffnang ngan duit dari youthsays...

dah lama berblogging...bila masa aku tempek iklan nuffnang pon dah xingat...
rasanyer lebih 2 tahun kot...
baru ni dapat cash out dari akaun nuffnang...
tu pon xsampai 100 pon jumlahnyer...tp ok la...
blog picisan cam aku nih yg sekadar berkongsi hal ehwal idup aku jek kan...hehehe
sonok ada kawan2 kat alam maya nih...
saling bertukar pandangan...dan macam2 cite ada...macam2 ragam ada...hehehee


cukup la sekadar aku tunjuk bukti cek nih...jumlahnyer xsampai 100 pon hokey...
dah rezeki byk tu pon dah suka sgt...anakperak tu cam tau jek aku dpt cek...huhuhu
blom p masuk dalam bank lagik nih...xsempat lagik....huhu

lagi cite tang youthsays plak...
aku xiklan pon kt blog nih...juz selingan2 iklan kat facebook ngan twitter...
ok la kan...laju sket earning dia dari nuffnang...based on iklan yg korang promote..
tp aku dah start jadi malas skang nih nk post iklan..nape ntah...

ni youthsay bg email kat aku kata duit dah bank in ke bank aku...
sbb aku soh bank in jek...kalo cek rasanyer kene collect kat opis dia..
kot nk p opis dia sana tu lg xsempat kan...aku redha hilang rm3 sbb aku guna bank islam...huhu
korang dah join youthsays nih???
kalo blom bleh reg kat says.my
kalo xiklan kat blog pon...leh iklan kt fb ngan twitter...kalo rajin la kan...hehehe

haa....1 lagi tau kan pasal churp2...
aku dah malas nk post iklan dia..nape ntah...
kadang2 jek aku bukak then post..kadang2 aku nengok jek iklan tuh...huhu
nnti kalo kerajinan datang balik leh main churp2 lagik...hehehehe


tetiba nak selit cite aku main teka teki kat blog http://www.elissmie.com/
join contest si comel bergaya...tp ada si kecik lain lagi bergaya daaa...hehe
pastu eliss soh teka2 sape yg menang...aku pon teka je la...
xsangka tekaan aku mengena...dan eliss dan en.random telah memilih aku sebagai peneka bertuah...hehehe...akhak sukaaa...teettt!!!!over plak dah.. :p

Peneka paling Tepat jatuh kepada :-



1 X Canvas Bag

Senarai Peneka Kategori Perempuan

1.Sidratul Muntaha
2.yatie chomeyl
3.eT
4.Fadzillah Kamarudin
5.Intan
6.fa10
7.MamaAimy
8.syusye

Dan pemenangnya jatuh kepada....


eT


PROMOSI TUNGKU MODEN...meh klik SINI or gambar bawah...

8 budak comey:

wahida said...

tahniah dear, dpt cash out nuffnang tu...menang teka teki lagi...mmg rezeki...

saya ni ntah bila lah dpt kluarkan duit nuff tu...huhu...

ardinihumaira said...

bestnye dapat cek nuff ;)

puanstoberi said...

blum cash out kan lagi earning NN. TP napaknya da tak gerak2 dah tu. Campaign pun tak gerak, BE lagi la mustahil kan.
Kena cash out jugak gamaknya ni..
nenati lah.. huhu

YUL said...

dah cash out eh, ok la tu kan dapat jugak duit. rezeki anak dalam kandungan tu, huhu,

Zainab Norazman said...

hahhhh nak duit.. nak duit jugak...hihi.. nak reg jugak la.. thnx eT sbb bukak hati aiii nak reg ni..kihkih

Unknown said...

wahida :
huhu..xper..pelan2..sok2 leh la cash out tuh...

ardinihumaira :
best..sape yg xsuka kan...hehe

PUANSTOBERI :
huhu...dah lama xgerak earning tuh...
ni pon cash out bulan satu ari tuh...

YUL :
Alhamdulillah..rezeki kan...

~zainab~ :
huhu..reg la..xrugi...

Mizs Suezylla said...

ni kiranya susah gak la eh nak dapat cash out dari nuffnang...sy bila lagi la...baru je jd blogger....

ini blog amir said...

a'ah.. kalau selain mybank, rm3 dikenakan.. mesti dia nak promote suruh org buka maybank ni.. hahaha.. btw.. congrat!